Nytt försök

Ska försöka mig på det här igen. hur det nu ska gå. De händer ju inget spännande i mitt liv, mer än jag håller på att jobba ihjäl mig.... Och det utan att ens ha ett jobb. Ordförande i en bostadsrättsförening är inget latmansgöra.  Samtidigt ska jag försöka starta eget, hur f*n det nu ska gå? Jaja, det fixar sig vål på något sätt, man är ju kvinna. Van att ha många bollar i luften samtidigt. Det värsta är att när jag blir stressad blir jag överj*vligt klumpig. AJ, är mitt vanligaste ord just nu och massa blåmärken hmhm.

Nä dags för: Halv åtta hos mig. Jag säger bara  Helge Skoog, han är bara bäst med sina kommentarer.

Vi hörs. Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0