Här händer det grejer

Var på Nyföretager Centrum i måndags, kommer att få som det så fint heter sysselsättningsplats där. Kanon, då kan jag utnyttja all kompetens där och alla kontakter jag kan få. Var på rådgivning i måndags hos en fantastisk kvinna som heter Inger Wickbom, som på stående fot bjöd med mig på en nätverksträff på Skogshöjd,som Företagsamma Q anordnade. Det var lite mingel, gott att äta och en mycket intressant föreläsning om Mindfullnes. Konstigt, jag har aldrig träffat dessa ca 15 kvinnor förut, men kände mig hemma och välkommen med dem.

Nu finns det ingen annan väg än framåt, jag ska tamejtusan klara det här. Tänk att få titulera sig som egenföretagare, och slippa allt vad arbetsförmedling, söka jobb, bidrag och fan och hans moster innebär.

Nu är det snart dags för tvätterian, nödvändigt ont.
Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0