Sängdags

Jahaja, det var tisdagen, 1:a september,känns helt overkligt. Har det varit sommar i år?.  Det var alldeles nyss juni, vart tog juli och augusti vägen?  Jag känner mig snuvad på några månader:(
Jaja, det är bara att bita ihop och göra det bästa av hösten. Men jag blir alltid så deppig och med en konstig känsla i kroppen. Jag brukar säga, att det känns som hemlängtan när man var liten. Ingen behaglig känsla som ni förstår, jobbigt, jobbigt.

Nog om det. Maten blev helt ok, familjen åt  utan att klaga. Vad det blev? Kycklingjox med bacon,lök,creme fraiche,zucchini och inte att förglömma vitlök. I min mun smakade det  i alla fall riktigt gott.

Dags för lite kvällsmackor och sedan sängen.

Sov Gott, ni som mot förmodan läst mina taffliga försök att blogga


Kommentarer
Postat av: Lisa

världens bästa mamma är riktigt bra på att blogga tycker jag!

2009-09-03 @ 08:13:46
URL: http://accordingtolisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0