Måndag

Ännu en dag med solsken och faktiskt ganska varmt. Gick en skapligt lång promenad, bäst att njuta så länge det varar.

Har även suttit och ringt runt till olika företag och meddelat att deras anbud inte var det vi valde. Jobbigt tycker jag, är inte van att göra sådant. Känns som man gör dem besvikna men,men... Man kan inte göra alla nöjda.
Förra veckan lekte jag arbetsgivare och intervjuade tänkbara vicevärdar. Det var ju en ny upplevelse, jag brukar ju vara den som blir utfrågad. Men alla nya saker jag gör är utvecklande. Man lär sig något nytt varje dag, som man kommer ha nytta av på ett eller annat sätt.

Men, hur tråkigt får man skriva egentligen. Detta är så tråkigt, att klockorna stannar. Måste skärpa till mig och skriva så att ni åtminstonne inte somnar.
Jag är nog inte riktigt på humör för det här. Är tillbaks när inspirationen är lite bättre.

Ha en bra måndagskväll och var rädda om er


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nämen Carina, snart får du pris för dålig uppdatering! Fy på dig!

2009-09-23 @ 23:34:40
URL: http://jossansmonologue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0