Kanelbullens dag

Fredagens tur på stan blev ingen hit. EN  trisslott var det enda jag fick med mig hem. Gjorde ett nytt försök idag, lika illa igen. Börjar jag tappa stinget, tro? Nej, nu får jag ta tag i det här, pengar ska spenderas, inte ligga och damma i plånboken.  Nytt försök imorgon, lite second hand brukar funka. Älskar att fynda udda saker, helst billigt då, förstås.

Förövrigt är det en typisk söndag, seg och tråkig och som grädde på moset regnar det. Usch, tycker inte om hösten och ännu mindre vintern. Man fryser, det är halt och jäkligt och dessutom är inte snön vit utan gråsvart. Snön är vacker när den är vit, men i den här stan saltar dom ju som galningar, så snön hinner bara komma ner så är den svart.
Så här vackert kan det vara med snö, när den är orörd.

Ha en bra kanelbulledag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Curlingmorsan är back in buisness, jag gillart!

2009-10-04 @ 23:02:00
URL: http://jossansmonologue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0