Besviken

Jag fick inte jobbet, såå jäkla besviken. Arg på Gudrun som inte ställde upp på mina böner.
Jaja, det är deras förlust, jag fick ju inte chansen att visa vad jag går för. Bara att ta nya tag igen, någon gång ska det väl lösa sig.
Jag får kanske ta tag i mina starta eget planer igen. Men vad vill jag pyssla med? Herrkläder känns som om det är kört, i alla fall i Södertälje. Får ta mig en ordentlig funderare. Skor kanske, men det skulle nog resultera i för många skor i min garderob och inga pengar i plånboken. Svårt det här, någon som har några förslag. Brainstorma lite och hjälp mig på traven. Det blir lätt att man fastnar i samma tankebanor, så förslag emottages tacksamt.

Söndagen har varit som söndagar brukar, seg och tråkig. Dessutom är det skitväder, det positiva är väl att man fick tillbaks en timme.

Det är väl tur att man har godingarna, Simpson och Elvis att glädjas åt.
Här har vi då Elvis i kylskåpet. Han hoppade in snabbt som bara den när jag höll på och gjorde rent.


Och sedan den store killen, 8 kilos klumpen. Världens snällaste katt och pratigaste. Han ligger mig varmt om hjärtat.


Nej, nu är det dags för lite"skönhetsömn", vet inte om det funkar på mig. Men att sova är en underskattad aktivitet.

Sov så gott




Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med att starta eget är en underskattad aktivitet ;) Du fick ju för fasiken en fin, röd idébok av mig i födelsedagspresent?! Brainstorma i den, det är det den är till för!

2009-10-27 @ 14:05:20
URL: http://accordingtolisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur tråkig är den här bloggen då?

2009-11-05 @ 16:01:44
Postat av: Anonym

här händer det inte mycket, eller egentligen ingenting...

2009-12-03 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0