Bara och vänta

Ja, då var intervjun avklarad. Kändes riktigt bra faktiskt, han som intervjuade var lätt att prata med. Det blev inga pinsamma tystnader, fast å andra sidan är jag en jäkel på att prata. Älskar att höra min egen röst..., men jag är faktiskt bra på att lyssna också.
Jag ska få besked senast på fredag, så det är snabba puckar som gäller. Det tycker jag i och för sig är skönt, så man slipper gå och vara nervös och hoppas. Jag vill så gärna ha det här jobbet. Får väl helt enkelt snacka med Gudrun (han däruppe är en hon, för er som inte vet det).
Tänk va roligt att få jobbarkompisar. Det är ju hur länge sen som helst, som jag hade det.  Tänk att få babbla, fika, luncha, kanske shopa och inte att förglömma att jobba tillsammans med.
Åh, jag vill, vill, vill ha det här jobbet. Om jag får det, då ska jag sjuttonimej fira ordentligt. Nej, inte tänka för mycket på det, då blir man bara besviken.

tur att jobbet sköts vi a telefon och nätat
Tur att jobbet sköts via nätet och telefon.

Ni som vet vem jag är och som läser, håll tummarna för mig.

Sov så gott, imorgon är en annan dag. En dag som kan bli hur bra som helst.


Kommentarer
Postat av: Lisa

fin peruk mamma ;D

2009-10-22 @ 15:05:07
URL: http://accordingtolisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0